Auteur Topic: goede produckten  (gelezen 842 keer)

anemoon

• Gast
goede produckten
« Gepost op: februari 06, 2015, 11:06 »
http://www.aquapraat.nl/index.php?topic=5798.msg158329#msg158329

ik weet niet of die link werkt.  het is een link van flipfluitketel.
alles wat hij had omschreven heeft hij gelijk.
in Nederland had ik verleden week een flesje filter bacterién gekocht.
op een natuurlijke   wijze  mijn zeewater filteren   :/
toen ik het flesje opendeed was die geur niet te harden. het stonk echt naar rot eieren.
zoals voorgeschreven had ik de gebruikshandleiding opgezocht op internet.

opstart :
5 ML voor 40 Liter zeeaquaria. dit dagelijks voor 1 week
nazorg :
nadien 5 ML voor 40 Liter zeeaquaria.  1 maal per week

2 dagen nadien  een paar vissen dood.  een paar koralen dood. een anemoon dood.
het bekertje  van de afschuimer stonk naar rotte eieren.
een goed produckt lieten zij in Nederland weten  :@

flipfluitketel heeft gelijk. hij had mij al eens verwittigd. dit is wat hij in een topic schreef.
Geen Ali chemicali gebruiken ?
--------------------------------------------------------------------------------
met Ali chemicali bedoel ik dus chemicaliën dit zijn dus de overbodige middelen die jij erin wilt doen terwijl het ook op de natuurlijke manier opgelost kan worden dat is namelijk geduld. mensen onderdrukken veel dingen met middeltjes maar dit brengt uiteindelijk alleen maar meer ellende. je probeert het een te maken en het ander gaat kapot.

Ralph

• Gast
Re: goede produckten
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2015, 12:04 »
Ik vraag mij af of het enkel licht aan het product wat jij hebt gebruikt. Voordat een annemoon dood gaat heb je echt veel verkeerd gedaan.

Wat ik verder niet snap is je snelle wisselingen qua mening over iets. De ene dag is het super en de volgende dag is het drie keer niets. Lees je eerst goed in voordat je wat doet.

Hier draait de bak niet perfect, maar gebruik enkel twee verschillende merken. Een zee aquarium moet zich kunnen stabiliseren. Door constant andere middelen en merken te gaan gebruiken veroorzaak je enkel stress en onstabiliteit(en).

Jurgen

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2015, 19:03 »
In mijn lfs hebben ze een toestel waar je zelf bacteriën mee prepareert...

http://www.poisson-or.com/biota-bacteries/98589-biota-marin-activator-3000l.html

Redeque

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2015, 22:36 »
Google translate maakt daar heel wat moois van.

Marine Biota activator 3000L

Versie water shits levende bacteriën voor het aquarium, die u gemakkelijk te vervaardigen

Jurgen

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: februari 06, 2015, 22:41 »
Beetje lager op de pagina wat duidelijker. ;)

Versie zeewater levende bacteriën voor aquarium, je jezelf gemakkelijk te fabriceren met Biota BacterialActivator. BacterialActivator Biota is een apparaat dat speciaal is ontworpen om bacteriële spore staat in Optimals voorwaarden: het toevoegen van bacteriën, water en voedingsstoffen. Biota BacterialActivator garandeert een constante temperatuur, waardoor dit proces te vergemakkelijken, de bacteriecultuur groeit en bacteriën vermenigvuldigen. Mengsels van bacteriën uit 13 verschillende stammen van species, deze zorgen voor een optimale bacteriële afbraak organisch afval, ammoniak en nitriet in het aquarium.

SimplePortal 2.3.4 © 2008-2011, SimplePortal