Auteur Topic: Mangrove krabben Terrarium  (gelezen 40 keer)

Offline Bindi

• Forum Verkenner
  • *
Mangrove krabben Terrarium
« Gepost op: maart 05, 2019, 18:37 »
Hoi allemaal.
Eindelijk de beloofde foto,s.
Dit zijn mijn mangrove krabben, ik had ze gekocht van iemand die dacht dat het vampier krabben waren, later bleek dat dus niet zo te zijn en kwam ik er achter dat het een volstrekt andere soort is, namelijk een brak water krab. amders dan veel mensen denken zitten de krabben niet de hele dag in het water, ze hebben echt een stuk land nodig,net als Vamppier krabben graven ze graag een holletje, anders dan Vampier krabben eten ze weinig tot geen dierlijk voedsel, het zijn van nature blad eters. als dit niet voor handen is dan eten ze alles wat eetbaar is. Zo krijgen ze van mij wel eens geweekte honden brokjes.

Offline Chantal

• Beheer
  • Aquaprater
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm lovin' it!
Re: Mangrove krabben Terrarium
« Reactie #1 Gepost op: maart 12, 2019, 16:49 »
Mooie bak en leuke krabbetjes!

Offline Bindi

• Forum Verkenner
  • *
« Reactie #2 Gepost op: maart 15, 2019, 08:34 »
Nou om heel eerlijk te zijn, ze zijn ontzettend saai, ze laten zich zelden tot nooit zien, het zijn echte nacht dieren, en behoorlijk schuw, behalve als ze echt honger hebben, dan komen ze om eten bedelen.
Ik laat ze maar zitten, want ze zijn al oud, ong 3 a 4 jaar en ze worden gemiddeld 5 jaar oud.
Als ze er niet meer zijn ga ik heel misschien vampiertjes nemen. Maar dat weet ik nog niet zeker.

Offline Chantal

• Beheer
  • Aquaprater
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm lovin' it!
« Reactie #3 Gepost op: maart 15, 2019, 19:57 »
Haha oke, ik heb er zelf niets mee hoor, vind die scharen maar niets whaha. Maar vind het wel leuk om te zien bij een ander haha

Offline Bindi

• Forum Verkenner
  • *
« Reactie #4 Gepost op: maart 17, 2019, 09:33 »
Dat snap ik, zelf vang ik ze met een bekertje als dit nodig is, heb geen in om een krab aan mijn vinger te hebben  (sweat)

SimplePortal 2.3.4 © 2008-2011, SimplePortal